Dokładnie sprawdzamy każdą paczkę przed wysłaniem produktów, jeśli jednak cokolwiek byłoby dla Ciebie nie satysfakcjonujące:
1. Możliwość zwrotu towaru do 21 dni od daty zakupu– bez podawania przyczyny. Koszty zakupu wpłacamy na podane konto od razu po otrzymaniu zwrotu.
Ważne: Towar nie może posiadać śladów użytkowania.
2. Możliwość wymiany towaru, jeśli z jakichś powodów okazałby się on wadliwy.
3. Wszystkie produkty – objęte są gwarancją!
4. W przypadku reklamacji towaru, należy pobrać formularz reklamacyjny, uzupełnić go wysłać oraz przesłać reklamowany towar wraz z uzupełnionym formularzem na adres sklepu. Reklamację rozpatrujemy do 14 dni od jej otrzymania i informujemy Państwa o jej przebiegu telefonicznie bądź mailowo.
W przypadku akceptacji reklamacji zwracamy także koszty wysyłki.